sâmbătă, 9 aprilie 2011

L-am gasit pe Cornea Brailoiu

         Dragi prieteni , vreau sa sa spun ca saptamana trecuta am avut o surpriza . In timp ce sudiam un articol despre manastirea Tismana, din revista Manastiri Ortodoxe editata de DeAgostini, mi-a atras atentia o fresca in care apareau portretele ctitorilor manastirii, printre care si Jupanul Cornea Brailoiu, ale carui case vi le-am prezentat in articolul "Pe urmele lui Cornea Brailoiu".
         Uitati-l :

     
      Deabia acum pot considera acel articol incheiat .
      Vreau sa va spun ca privind acele portrete, mi s-a intarit opinia potrivit careia si fizionomia omului spune multe despre caracterul acelei persoane .De exemplu, nu cred ca cei de mai sus ( boierul Balanceanu, Matei Basarab, jupanul Cornea Brailoiu, Mitropolitul Firmilian si Patriarhul Teocticst) nu au fost bravi romani, iubitori de tara si popor . Acum stau si ma intreb, cum ar arata o fresca avand printre marii romani de mai sus, pe actualii conducatori ai statutului ? 
      

Un comentariu:

  1. Ma bucur sa vad ca cineva este interesat de istoria familei mele Brailoiu ! Cu respect ! Marius Brailoiu

    RăspundețiȘtergere