duminică, 3 ianuarie 2010

La multi ani, prieteni !!!

  In primul rand, va doresc multe realizari in 2010 si sanatate ca-i mai buna decat toate !
  Vreau sa va spun ca in aceasta mini-vacanta de sarbatori am reusit sa-mi mai  aranjez o parte din pozele mele care se strang pe timp ce trece si n-apuc sa le public atunci cand imi doresc . Astfel, acum cateva zile am realizat in sfarsit o panorama fotografiata asta-vara in zona Praid - Corund, jud. Harghita si care cred ca este cea mai reusita panorama realizata de mine pana in prezent .
   Uitati-o:
  




   Aceasta panorama se compune din 8 fotografii verticale, fiecare dintre acestea avand o mica portiune din imaginea anterioara, pentru a se putea suprapune ulterior . Toate cele 8 sectiuni au fost facute cu aceleasi setari ale aparatului ( diafragma, timp de expunere, balans de alb si ISO), evident acesta fiind pe mudul manual  . Nu a lipsit nici trepiedul, accesoriul de baza pentru realizarea panoramelor .
  Imi amintesc, ca desi incepuse sa ploua nu am putut sa trec indiferent pe langa acest peisaj, asa ca am oprit masina, mi-am luat umbrela si am inceput sa-mi instalez sculele .

    Pe langa panorama, am reusit sa finisez si cateva fotografii de arhitectura populara, dintre care si acestea :

 Restul pozelor de arhitetura cat si panoramele, le puteti vedea in albumul online de pe picasaweb .

Cred ca fotografii cu arhitectura populara, respectiv case taranesti, conace, cule, hanuri si alte constructii o sa mai tot fac, intrucat in ultimul timp ma sint atras de acest domeniu al arhitecturii taranesti si de etnografie, propunandu-mi ca anul acesta sa descopar si sa vizitez cat mai multe bijuterii arhitecturale romanesti .


In incheiere, sper sa va placa pozele mele iar eu sa le pot posta mai des .


La multi ani si pe curand !




Un comentariu:

  1. Giorgini, tine-o tot asa.
    Apucaturile tale sunt cel putin interesante iar pozele super.
    Cand voi avea un pic de timp liber, o sa-ti fac lobi printre prietenii mei. NaeF

    RăspundețiȘtergere