sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Pe creasta Parângului

     Dragi prieteni, țin să v-anunț că weekend-ul trecut am trăit o experință de neuitat, si anume, am urcat împreună cu doi amici pe Vârful Cârja din Parâng, la 2.405 metrii altitudine .  Banuiam eu că o să găsesc un peisaj stâncos, de la încercarea anterioară de a urca pe crestele Parângului, când m-am oprit în Șaua Huluzului, pe la 1700 m, dar privelistea mirifică de care-am avut parte de-această dată, mi-a depășit așteptările .
     Sâmbătă seara, când am urcat de la releul de lângă complexul turistic Parâng,  pe Vf. Parângul Mic, traseul durând o oră și ceva,  am deslușit o parte din silueta Vârfului Cârja, văzându-se cam așa.

     Dumică dimineața, plecând devreme deoarece ne aștepta un traseu de 3 ore numai dus, ne-am cam speriat datorită ceței care inconjura hotelul Rusu si imprejurimile, dar așa cum era de așteptat, pe la 1800 de m alt. eram deasupra ceții, in zare deslușindu-se masivul Retezat  .

          Si dupa ore intregi de mers pe un traseu mediu, destul de bine marcat , cu aceasta ocazie transmit și felicitarile mele echipei salvamont Parang, am ajuns pe falnicul varf, de unde se putea continua traseul spre Vf. Parângul Mare, care are 2.519 m. alt. si este cel mai inalt din Oltenia

     Deoarece nu mai aveam timp să cucerim și  Vf. Parângul Mare, lăsând acest traseu pt vara următoare, ne-am întors spre casele noastre urmând creasta pe care venisem.

     În încheiere, doresc să vă reamintesc faptul că avem totuși o țară superbă, pe care merită să o explorăm .
     Așa cum v-ați obișnuit, restul pozelor le găsiți în album .

     Pe curând !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu